Přeji Vám hezký den


Halloween je tady!!!

30.10.2008 17:20

Protože mě čeká můj první Halloween v životě, musím se s vámi podělit o první dojmy z tohoto oblíbeného zahraničního svátku.

 

V Dublinu už přes týden, možná 14 dní panuje „Halloweenská horečka“ :o) Lidé zdobí své domy, zahrady a co mě opravdu překvapilo, byla výzdoba ve zdejší bance, kde jsem se při zřizování bankovního účtu omylem zachytila o pavučinu s pavoukem :o)) Lidé zde tímto svátkem opravdu žijí. Výlohy obchodů zdobí dýně, strašidla a další příšerky… Mně tento svátek jako cizinci opravdu nic neříká, ale třeba změním názor. Dnes jsem si aspoň trochu chtěla napravit reputaci, a proto jsem zabrouzdala na internetu a přečetla si alespoň základní informace o Halloweenu, které jsem zde zveřejnila, abyste si také mohli něco o tomto svátku přečíst :o) Více najdete v rubrice Z IRSKA.

 

 

 

 

—————

Zpět